Vacature Officemanager

Zorg jij graag dat alles op kantoor op rolletjes loopt? Haal jij je werkplezier uit afwisseling van je werkzaamheden: het managen van office, personeels- en facilitaire zaken, het bijhouden van de boekhouding en het organiseren van evenementen in een dynamische, informele omgeving? Heb je daarnaast affiniteit met verkeer en mobiliteit, ben je altijd op zoek naar verbeteringen en ben je op zoek naar een leuke duo-functie? Sluit je dan aan bij de #frissegasten van Loendersloot Groep!

Wie ben jij? 

Jij staat ook wel bekend als de spin in het web. Is iemand iets kwijt? Jij weet waar het ligt. Staat er volgende week iets gepland? Jij hebt alles al tot in de puntjes geregeld. Met jouw organiserende talent, overzichtelijke aanpak en vrolijke noot help jij een team naar een hoger niveau. Je ondersteunt waar nodig, maar weet ook aan te sturen als dat moet.

Met enkele jaren werkervaring als officemanager op zak en je taalkennis van Nederlands, Duits en Engels, kan jij digitaal en fysiek de zaken goed regelen. Je hebt ervaring met werken in cloud business software, bent niet bang voor boekhoudkundige zaken en bent een kei in verslagleggen, archiefbeheer en mensen telefonisch te woord staan. Doordat je uit de regio Arnhem/Nijmegen komt (je woont binnen een straal van 1 uur) weet je onze personeelsevenementen goed te organiseren.  

Wat ga je doen?

Als Officemanager zorg jij er mede voor dat alle zaken op orde zijn waardoor ons bedrijf op rolletjes kan lopen. Zo zorgt onze Officemanager voor alles wat je maar kan bedenken en ook juist voor die dingen die veel mensen vergeten. Op maandagochtend ben je als eerste op kantoor. Nadat je de brievenbus hebt geleegd, neem je de office-mailbox door. Aanvragen voor offertes stuur je door naar de juiste collega’s, facturen stuur je door naar de boekhouding-mailbox en die mail van een collega over vakantie-uren beantwoord je meteen, om daarna de vakantie-uren ook aan te passen in het administratiesysteem. Vlak voor de lunch regel je meteen een presentje voor de collega die net getrouwd is en plan je in overleg met de bedrijfsleider alvast weer de jaarlijkse evaluatiegesprekken in met alle collega’s. Zo, dat was een productieve ochtend!

Ik heb een passie voor mens en arbeid (in beweging), ondersteunen, informeren, adviseren, verbinden, ontwikkeling, relatiebeheer, plannen & organiseren. Bij deze combinatie in mijn werk sta ik in mijn kracht.”

Ingrid Croonen, Officemanager.

Vanwege de groei van ons bedrijf is er naast Officemanager Ingrid Croonen plaats voor een tweede Officemanager voor 24 tot 32 uur per week. Samen gaan jullie optreden als team van Officemanagers, waarbij jullie op basis van gelijkwaardigheid de taken onder elkaar verdelen en uitvoeren.

Waar kom je terecht?

Werken bij Loendersloot betekent werken in een jong en dynamisch team, bestaand uit mobiliteitsdenkers uit verschillende disciplines. Wat we gemeen hebben is onze voorliefde voor effectieve oplossingen, verduurzaming én gezellige informele sfeer met een koud biertje of frisje tijdens de (digitale) teammeetings op vrijdagmiddag.

We snappen dat je niet alleen voor de gezelligheid bij ons komt werken. Daarom bieden we je een marktconform salaris, waarin we ook rekening houden met jouw optimale balans tussen werk, privé en vrije dagen. Ook zijn er mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen of specialiseren in een vakgebied dat bij jouw en onze ambities past.

Zien we je snel?  

Sluit deze vacature aan bij je (werk)wensen, opleiding en ervaring? Laat van je horen! Mail dan je korte en krachtige motivatie & je curriculum vitae (cv) naar: info@loenderslootgroep.nl. Binnen 5 werkdagen ontvang je onze reactie. Heb je nog inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met onze Officemanager, Ingrid Croonen, te bereiken op telefoonnummer: (024) 420 00 65 en/of (06) 36 36 69 45.